prikaz prve stranice dokumenta Uloga emocija potrošača kod kupnje
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Uloga emocija potrošača kod kupnje

Videc, Jelena
Polytechnic of Međimurje in Čakovec

Cite this document

Videc, J. (2018). Uloga emocija potrošača kod kupnje (Undergraduate thesis). Čakovec: Polytechnic of Međimurje in Čakovec. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:016083

Videc, Jelena. "Uloga emocija potrošača kod kupnje." Undergraduate thesis, Polytechnic of Međimurje in Čakovec, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:016083

Videc, Jelena. "Uloga emocija potrošača kod kupnje." Undergraduate thesis, Polytechnic of Međimurje in Čakovec, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:016083

Videc, J. (2018). 'Uloga emocija potrošača kod kupnje', Undergraduate thesis, Polytechnic of Međimurje in Čakovec, accessed 10 May 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:016083

Videc J. Uloga emocija potrošača kod kupnje [Undergraduate thesis]. Čakovec: Polytechnic of Međimurje in Čakovec; 2018 [cited 2024 May 10] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:016083

J. Videc, "Uloga emocija potrošača kod kupnje", Undergraduate thesis, Polytechnic of Međimurje in Čakovec, Čakovec, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:016083

Please login to the repository to save this object to your list.