završni rad
Turističko-sportska ponuda Općine Donji Kraljevec

Matija Kozar (2014)
Međimursko veleučilište u Čakovcu
Menadžment turizma i sporta
Podaci o radu
NaslovTurističko-sportska ponuda Općine Donji Kraljevec
AutorMatija Kozar
Voditelj/MentorMirjana Trstenjak (mentor)
Sažetak rada
Cilj ovog rada je pokazati teoriju menadžmenta i upravljanja događajima na primjeru organizacije Speedway utrka (Grand Prix) te objasniti način vođenja jednog centra koji je posvećen istinskom genijalcu kao što je bio Rudolf Steiner. Kad se razmišlja o mogućnostima koje pruža činjenica da je u Donjem Kraljevcu rođen uistinu velik čovjek, ne smije se zaboraviti turistički aspekt. Za razvoj turizma potrebno je proraditi na sadržajima koje bi mogli ponuditi slučajnom putniku, namjerniku, ali i organiziranim grupama. Trendovi na svjetskom turističkom tržištu ukazuju na potražnju turističkih proizvoda koji obuhvaćaju autohtone i tradicijske gastronomske specijalitete, smještaj u objektima koji pružaju dojam intimne „obiteljske atmosfere“, kulturni doživljaj povezan sa poviješću i tradicijom određenog kraja, kontakt sa lokalnim stanovništvom i doživljaj njihovog stila svakodnevnog života, očuvanu prirodu i mogućnost bavljenja različitim zanimljivim aktivnostima. Sve aktivnosti navedene u ovom radu u konačnici imaju rezultat povećanja broja turista kako domaćih, ali najviše stranih, što znači promociju kontinentalnog turizma koji traje cijelu godinu. Povećanje broja turista ima za posljedicu povećanje turističkih resursa što direktno utječe na povećanje zaposlenih u turizmu na direktan (uslužne djelatnosti), ali i indirektan način (proizvodnja hrane, vinarstvo, suveniri, graditeljstvo). Poseban naglasak ovdje je na edukacijskom i kongresnom turizmu, što su u pravilu zahtjevniji turisti čije potrebe i navike su drugačije od sezonskih turista, stoga i drugačije vrednuju usluge, i naravno, spremni su ih platiti. Za speedway su u ovom radu opisani koraci tijeka događaja od Swot analize jednog Grand Prixa pa preko marketinga i izvedbe do same logistike i realizacije događanja. Kvalitetni menadžment pristup je kao i u svakoj drugoj organizaciji nekog događanja ključni faktor za uspjeh samog događanja. Marketinški koncept igra važnu ulogu u obavještavanju i informiranju javnosti koja nije upućena u sam događaj, kako bi se privuklo što više gledatelja ali i sponzora koji sufinanciraju projekt u zamjenu za vlastitu promociju u Hrvatskoj i svijetu.
Ključne riječiRudolf Steiner Speedway Donji Kraljevec turizam sport
Naslov na drugom jeziku (engleski)Tourism and sports offer of the municipality of Donji Kraljevec
Povjerenstvo za obranuIvan Hegeduš
Mirjana Trstenjak
Tibor Rodiger
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjMeđimursko veleučilište u Čakovcu
Ustrojstvena jedinica niže razineMenadžment turizma i sporta
MjestoČakovec
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Kineziologija
Kineziologija sporta
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Trgovina i turizam
Vrsta studijastručni
Stupanjstručni
Naziv studijskog programaMenadžment turizma i športa
Akademski / stručni nazivstručni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) ekonomije
Kratica akademskog / stručnog nazivabacc. oec.
Vrsta radazavršni rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2014-09-29
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:214979
PohranioMaja Bregović