Kušt, Š. (2024). Ponašanje potrošača Generacije Z u turizmu (Završni rad). Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:506709
Kušt, Štefanija. "Ponašanje potrošača Generacije Z u turizmu." Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:506709
Kušt, Štefanija. "Ponašanje potrošača Generacije Z u turizmu." Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:506709
Kušt, Š. (2024). 'Ponašanje potrošača Generacije Z u turizmu', Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, citirano: 21.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:506709
Kušt Š. Ponašanje potrošača Generacije Z u turizmu [Završni rad]. Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu; 2024 [pristupljeno 21.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:506709
Š. Kušt, "Ponašanje potrošača Generacije Z u turizmu", Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, Čakovec, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:506709