Štefanec, E. (2024). Marketinški miks na primjeru poduzeća Coca Cola (Završni rad). Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:404169
Štefanec, Erika. "Marketinški miks na primjeru poduzeća Coca Cola." Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:404169
Štefanec, Erika. "Marketinški miks na primjeru poduzeća Coca Cola." Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:404169
Štefanec, E. (2024). 'Marketinški miks na primjeru poduzeća Coca Cola', Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, citirano: 10.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:404169
Štefanec E. Marketinški miks na primjeru poduzeća Coca Cola [Završni rad]. Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu; 2024 [pristupljeno 10.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:404169
E. Štefanec, "Marketinški miks na primjeru poduzeća Coca Cola", Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, Čakovec, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:404169