specijalistički diplomski stručni
Uloga turističkog događanja u funkciji promocije turizma na primjeru Špancirfesta u Varaždinu

Jelena Vuk (2015)
Međimursko veleučilište u Čakovcu
Menadžment turizma i sporta
Podaci o radu
NaslovUloga turističkog događanja u funkciji promocije turizma na primjeru Špancirfesta u Varaždinu
AutorJelena Vuk
Voditelj/MentorSilvija Vig (mentor)
Sažetak rada
Kroz povijest ljudi su se okupljali iz različitih razloga kako bi na određene načine slavili događaje, družili se i prikupljali nova iskustva te doživljaje. U današnje vrijeme turisti su sve zahtjevniji i očekuju puno uloženog truda u organiziranje događanja, a za mnoge od njih događanja predstavljaju razlog dolaska u određenu destinaciju. Iz tog razloga, organizacija događanja sve se više razvija te postaje sastavni dio turističke ponude destinacija. Da bi destinacija privukla posjetitelje, mora imati turistički proizvod sa određenim sadržajima koji će turistima pružiti zanimljiv doživljaj i iskustvo. Događanja koja se organiziraju različitih su veličina i sadržaja. Najpoznatija su mega događanja koja utječu na međunarodno tržište, a sve više truda se ulaže i u razvoj festivala koji privlače velik broj posjetitelja i pružaju promociju područja u kojem se organiziraju. Događanja postaju marketinški proizvod koji svojim dizajnom i atraktivnošću privlači sve više posjetitelja te povećava imidž poduzeća koja se uključuju u proces organizacije. Iz tog razloga velika poduzeća se uključuju svojim donacijama kako bi pomogle organizatorima, a zauzvrat povezuju svoju marku s događanjem. Događanja svojim brzim i uspješnim razvojem omogućuju destinacijama da postanu brand. Da bi događanje bilo uspješno, organizatori moraju provesti detaljnu SWOT analizu i procijeniti koje su snage koje mogu iskoristiti i slabosti koje trebaju poboljšati te prilike koje im se pružaju i prijetnje koje su nepredvidive prilikom organizacije. Također je potrebno analizirati ciljano tržište, definirati ciljane skupine i procijeniti kako će dizajn događanja utjecati na posjetitelje. Organizacijom Špancirfesta, grad Varaždin i okolica iz godine u godinu ostvaruju sve bolji imidž na turističkom tržištu. Bogatstvo programa, očuvanje tradicijske baštine, kreativnost i multikulturalnost samo su neke od karakteristika koje krase navedeno događanje. To je najznačajnije kulturno-turističko događanje u Varaždinu koje ostvaruje velik turistički promet i pozicionira grad kao destinaciju koja se mora posjetiti i doživjeti.
Ključne riječiimidž lokalni turizam posjetitelji Špancirfest turistička destinacija turistička događanja
Naslov na drugom jeziku (engleski)The Role of Tourist Events in Promotion of Tourism (Špancirfest in Varazdin)
Povjerenstvo za obranuDamira Đukec
Mirjana Trstenjak
Silvija Vig
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjMeđimursko veleučilište u Čakovcu
Ustrojstvena jedinica niže razineMenadžment turizma i sporta
MjestoČakovec
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Trgovina i turizam
Vrsta studijastručni
Stupanjspecijalistički diplomski
Naziv studijskog programaMenadžment turizma i sporta
Akademski / stručni nazivstručni specijalist ekonomije
Kratica akademskog / stručnog nazivastruč. spec. oec.
Vrsta radaspecijalistički diplomski stručni
Jezik hrvatski
Datum obrane2015-09-30
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:607261
PohranioPetra Horvat