završni rad
Marketing malih i srednjih poduzeća u Hrvatskoj

Jelena Sečan (2016)
Međimursko veleučilište u Čakovcu
Menadžment turizma i sporta
Citirajte ovaj rad

Sečan, J. (2016). Marketing malih i srednjih poduzeća u Hrvatskoj (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:970356

Sečan, Jelena. "Marketing malih i srednjih poduzeća u Hrvatskoj." Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:970356

Sečan, Jelena. "Marketing malih i srednjih poduzeća u Hrvatskoj." Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:970356

Sečan, J. (2016). 'Marketing malih i srednjih poduzeća u Hrvatskoj', Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, citirano: 17.11.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:970356

Sečan J. Marketing malih i srednjih poduzeća u Hrvatskoj [Završni rad]. Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu; 2016 [pristupljeno 17.11.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:970356

J. Sečan, "Marketing malih i srednjih poduzeća u Hrvatskoj", Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, Čakovec, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:970356