završni rad
Suvremena promocija hrvatskih turističkih destinacija

Marija Blagus (2016)
Međimursko veleučilište u Čakovcu
Podaci o radu
NaslovSuvremena promocija hrvatskih turističkih destinacija
AutorMarija Blagus
Voditelj/MentorĐurđa Somođi (mentor)
Sažetak rada
Iako turistička potražnja u globalnom smislu bilježi stalan porast, konkurentski odnosi između pojedinih destinacija (zemlje, regije, turističkih mjesta) postaju sve intenzivniji. Kad je u pitanju promocija imidža turističke destinacije, treba imati u vidu činjenicu da je gotovo svaka turistička destinacija multifunkcionalna, odnosno da u turističkoj potražnji postoji multimotiviranost potrošača prilikom izbora određene destinacije, tj. da postoji naglašena heterogenost tržišta s obzirom na želje, motive, potrebe i preferencije pojedinih potrošačkih segmenata. Turisti trebaju informacije o određenim destinacijama kako bi mogli načiniti svoj izbor. U tom kontekstu mora djelovati i promocija kao marketinška služba. U sklopu ukupnih marketinških napora ostvaruje se identifikacija potencijalnih potrošača i njihovih želja, povezuju se te želje s postojećim ili novim proizvodima, direktno ili indirektno se promoviraju aktivnosti ponuđenog proizvoda da bi se olakšala prodaja i osiguralo zadovoljstvo potrošača. Uspješna promocija, zapravo, odražava potražnju odnosno kreira proizvode na temelju želja i potreba turista. Promocija turističke destinacije nije samo rezultat djelovanja promotora parcijalnih proizvoda, velikog broja različitih proizvođača čiji parcijalni proizvod sudjeluje u stvaranju ukupnog turističkog paketa, nego i rezultat djelovanja posebnih turističkih institucija koje su zadužene za promociju pojedine destinacije. To su najčešće javna ili polujavna tijela na regionalnoj ili nacionalnoj razini turističke zemlje. U tom smislu je turizam zapravo jedinstven. Organizacije zadužene za promociju turističke destinacije usmjeravaju svoje promotivne aktivnosti prema potencijalnim turistima kao i prema turističkim posrednicima.
Ključne riječidestinacija turizam promocija
Naslov na drugom jeziku (engleski)Contemporary Promotion of Croatian tourist Destinations
Povjerenstvo za obranuMarina Gregorić (predsjednik povjerenstva)
Damira Đukec (član povjerenstva)
Đurđa Somođi (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjMeđimursko veleučilište u Čakovcu
MjestoČakovec
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Trgovina i turizam
Vrsta studijastručni
Stupanjstručni
Naziv studijskog programaMenadžment turizma i športa
Akademski / stručni nazivstručni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) ekonomije
Kratica akademskog / stručnog nazivabacc. oec.
Vrsta radazavršni rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2016-09-19
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:207082
PohranioPetra Horvat