završni rad
Etičko i društveno odgovorno poslovanje motelskog menadžmenta

Karolina Kolarić (2014)
Međimursko veleučilište u Čakovcu
Menadžment turizma i sporta
Podaci o radu
NaslovEtičko i društveno odgovorno poslovanje motelskog menadžmenta
AutorKarolina Kolarić
Voditelj/MentorVesna Sabol (mentor)
Sažetak rada
Ovaj završni govori o temi “ Etično i društveno odgovorno poslovanje menadžmenta”. Razlog biranja ove tematike je njezina aktualnost i važnost primjenjivanja u praksi poslovanja. Ima mnogo literature koja obrađuje ovu temu, često se govori o njoj, svima je više manja poznata, ali se u poslovanju izostavlja zbog više faktora. Kod nekih slučajeva se namjerno zaboravlja kada osoba ili tvrtka misli samo na svoje interese i nemoralno se ponaša, a posljedice koje takvo ponašanje prouzrokoje snose ostali sudionici. Došlo je vrijeme kada se briga o zajednici i drugim grupama poštuje i vrednuje. Organizacije koje su prepoznale pozitivne argumente za etično i društveno odgovorno poslovanje danas posluju uspješnije i stvaraju veću konkurentnost na tržištu. Menadžment mora stvarati vrijednosti u poduzeću po kojima će se ona diferencirati na tržištu. Promijenila se i svijest zaposlenika i potrošača pa od poduzeća očekuju da zarađeni kapital ulažu u društvu kako bi činili dobro. Cilj ovog rada je prepoznati pozitivne učinke etičnog i društveno odgovornog poslovanja na razini organizacije i cijelog društva, te programe i aktivnosti koje bi organizacije trebale primjenjivati u praksi kako bi se sami zaposlenici osjećali motivirano i da sami djeluju etično i društveno odgovorno. Rad čine dva dijela. Prvi dio je općenito o etici, definiraju se pojmovi etike, morala i poslovne etike. Klasifikacija etičnosti odluka prikazuje koje aktivnosti se razvrstavaju u određeni kvadrant, objašnjeno je nemoralno ponašanje i neki oblici koji se najčešće javljaju. Poslovna etika kao faktor uspješnog poslovanja i načini kako se ona može upravljati. Prikazana su načela uspješnog menadžera i tipovi menadžerske etike. Društveno odgovorno poslovanje druga je cjelina ovog rada. Nabrojani su argumenti za i protiv, dani su neki primjeri i rezultati raznih istraživanja što zaposlenici i potrošači misle o takvim korporacijama. Važno poglavlje ove cjeline je motiviranje zaposlenika i koje metode motiviranja postoje. Motivacija spada u jedne od najvažnijih zadaća menadžmenta budući samo zadovoljni zaposlenici stvaraju veću učinkovitost. Na kraju su spomenuti trendovi u organizacijama. U zaključku su odgovorena pitanja koja su postavljena u uvodu, osvrt na situaciju u Hrvatskoj i svijet.
Ključne riječietika poslovanje društveno odgovorno djelovanje menadžment društvo zaposlenici
Naslov na drugom jeziku (engleski)Ethical and socially responsible business managment
Povjerenstvo za obranuDamira Đukec
Vesna Sabol
Andrijana Kos Kavran
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjMeđimursko veleučilište u Čakovcu
Ustrojstvena jedinica niže razineMenadžment turizma i sporta
MjestoČakovec
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Organizacija i menadžment
Vrsta studijastručni
Stupanjstručni
Naziv studijskog programaMenadžment turizma i športa
Akademski / stručni nazivstručni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) ekonomije
Kratica akademskog / stručnog nazivabacc. oec.
Vrsta radazavršni rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2014-09-30
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:054743
PohranioMaja Bregović