Barat, B. (2021). Utjecaj travel influencera na odabir turističke destinacije (Specijalistički diplomski stručni). Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:761312
Barat, Barbara. "Utjecaj travel influencera na odabir turističke destinacije." Specijalistički diplomski stručni, Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:761312
Barat, Barbara. "Utjecaj travel influencera na odabir turističke destinacije." Specijalistički diplomski stručni, Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:761312
Barat, B. (2021). 'Utjecaj travel influencera na odabir turističke destinacije', Specijalistički diplomski stručni, Međimursko veleučilište u Čakovcu, citirano: 08.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:761312
Barat B. Utjecaj travel influencera na odabir turističke destinacije [Specijalistički diplomski stručni]. Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu; 2021 [pristupljeno 08.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:761312
B. Barat, "Utjecaj travel influencera na odabir turističke destinacije", Specijalistički diplomski stručni, Međimursko veleučilište u Čakovcu, Čakovec, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:761312