završni rad
Upravljanje marketingom u turističkoj destinaciji

Lidija Zorman (2015)
Međimursko veleučilište u Čakovcu
Menadžment turizma i sporta
Citirajte ovaj rad

Zorman, L. (2015). Upravljanje marketingom u turističkoj destinaciji (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:326603

Zorman, Lidija. "Upravljanje marketingom u turističkoj destinaciji." Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:326603

Zorman, Lidija. "Upravljanje marketingom u turističkoj destinaciji." Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:326603

Zorman, L. (2015). 'Upravljanje marketingom u turističkoj destinaciji', Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, citirano: 17.10.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:326603

Zorman L. Upravljanje marketingom u turističkoj destinaciji [Završni rad]. Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu; 2015 [pristupljeno 17.10.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:326603

L. Zorman, "Upravljanje marketingom u turističkoj destinaciji", Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, Čakovec, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:326603