završni rad
Marketinški aspekti razvoja turističke destinacije

Dijana Mužar (2016)
Međimursko veleučilište u Čakovcu
Menadžment turizma i sporta
Citirajte ovaj rad...

Mužar, D. (2016). Marketinški aspekti razvoja turističke destinacije (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:843018

Mužar, Dijana. "Marketinški aspekti razvoja turističke destinacije." Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:843018

Mužar, Dijana. "Marketinški aspekti razvoja turističke destinacije." Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:843018

Mužar, D. (2016). 'Marketinški aspekti razvoja turističke destinacije', Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, citirano: 25.06.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:843018

Mužar D. Marketinški aspekti razvoja turističke destinacije [Završni rad]. Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu; 2016 [pristupljeno 25.06.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:843018

D. Mužar, "Marketinški aspekti razvoja turističke destinacije", Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, Čakovec, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:843018