završni rad
Upotreba "Quick Response" kodova u marketinške svrhe

Baksa, Valentina
Međimursko veleučilište u Čakovcu
Menadžment turizma i sporta

Citirajte ovaj rad

Baksa, V. (2015). Upotreba "Quick Response" kodova u marketinške svrhe (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:347011

Baksa, Valentina. "Upotreba "Quick Response" kodova u marketinške svrhe." Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:347011

Baksa, Valentina. "Upotreba "Quick Response" kodova u marketinške svrhe." Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:347011

Baksa, V. (2015). 'Upotreba "Quick Response" kodova u marketinške svrhe', Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, citirano: 26.07.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:347011

Baksa V. Upotreba "Quick Response" kodova u marketinške svrhe [Završni rad]. Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu; 2015 [pristupljeno 26.07.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:347011

V. Baksa, "Upotreba "Quick Response" kodova u marketinške svrhe", Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, Čakovec, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:347011

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.