završni rad
Upotreba "Quick Response" kodova u marketinške svrhe

Valentina Baksa (2015)
Međimursko veleučilište u Čakovcu
Menadžment turizma i sporta
Citirajte ovaj rad...

Baksa, V. (2015). Upotreba "Quick Response" kodova u marketinške svrhe (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:347011

Baksa, Valentina. "Upotreba "Quick Response" kodova u marketinške svrhe." Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:347011

Baksa, Valentina. "Upotreba "Quick Response" kodova u marketinške svrhe." Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:347011

Baksa, V. (2015). 'Upotreba "Quick Response" kodova u marketinške svrhe', Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, citirano: 20.04.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:347011

Baksa V. Upotreba "Quick Response" kodova u marketinške svrhe [Završni rad]. Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu; 2015 [pristupljeno 20.04.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:347011

V. Baksa, "Upotreba "Quick Response" kodova u marketinške svrhe", Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, Čakovec, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:347011