Međimursko veleučilište u Čakovcu Menadžment turizma i sporta
Citirajte ovaj rad
Mustač, E. (2016). Primjena Google AdWords sustava u online promociji turističkih sadržaja i ponude (Završni rad). Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:811069
Mustač, Ema. "Primjena Google AdWords sustava u online promociji turističkih sadržaja i ponude." Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:811069
Mustač, Ema. "Primjena Google AdWords sustava u online promociji turističkih sadržaja i ponude." Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:811069
Mustač, E. (2016). 'Primjena Google AdWords sustava u online promociji turističkih sadržaja i ponude', Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, citirano: 16.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:811069
Mustač E. Primjena Google AdWords sustava u online promociji turističkih sadržaja i ponude [Završni rad]. Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu; 2016 [pristupljeno 16.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:811069
E. Mustač, "Primjena Google AdWords sustava u online promociji turističkih sadržaja i ponude", Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, Čakovec, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:811069