završni rad
Specifičnosti međunarodnog marketinga

Petra Blaži (2016)
Međimursko veleučilište u Čakovcu
Menadžment turizma i sporta
Citirajte ovaj rad

Blaži, P. (2016). Specifičnosti međunarodnog marketinga (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:465308

Blaži, Petra. "Specifičnosti međunarodnog marketinga." Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:465308

Blaži, Petra. "Specifičnosti međunarodnog marketinga." Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:465308

Blaži, P. (2016). 'Specifičnosti međunarodnog marketinga', Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, citirano: 15.12.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:465308

Blaži P. Specifičnosti međunarodnog marketinga [Završni rad]. Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu; 2016 [pristupljeno 15.12.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:465308

P. Blaži, "Specifičnosti međunarodnog marketinga", Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, Čakovec, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:465308

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.