Mešnjak, A. (2016). Utjecaj marki i privatnih robnih marki na donošenje odluke o kupovini (Završni rad). Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:178235
Mešnjak, Andreja. "Utjecaj marki i privatnih robnih marki na donošenje odluke o kupovini." Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:178235
Mešnjak, Andreja. "Utjecaj marki i privatnih robnih marki na donošenje odluke o kupovini." Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:178235
Mešnjak, A. (2016). 'Utjecaj marki i privatnih robnih marki na donošenje odluke o kupovini', Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, citirano: 21.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:178235
Mešnjak A. Utjecaj marki i privatnih robnih marki na donošenje odluke o kupovini [Završni rad]. Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu; 2016 [pristupljeno 21.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:178235
A. Mešnjak, "Utjecaj marki i privatnih robnih marki na donošenje odluke o kupovini", Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, Čakovec, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:178235