Herman, A. (2017). Etika u marketingu (Završni rad). Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:048885
Herman, Anita. "Etika u marketingu." Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:048885
Herman, Anita. "Etika u marketingu." Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:048885
Herman, A. (2017). 'Etika u marketingu', Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, citirano: 16.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:048885
Herman A. Etika u marketingu [Završni rad]. Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu; 2017 [pristupljeno 16.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:048885
A. Herman, "Etika u marketingu", Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, Čakovec, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:048885