Krušec, S. (2017). Utjecaj društvenih mreža na ponašanje potrošača u hotelijerstvu (Završni rad). Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:669711
Krušec, Sonja. "Utjecaj društvenih mreža na ponašanje potrošača u hotelijerstvu." Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:669711
Krušec, Sonja. "Utjecaj društvenih mreža na ponašanje potrošača u hotelijerstvu." Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:669711
Krušec, S. (2017). 'Utjecaj društvenih mreža na ponašanje potrošača u hotelijerstvu', Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, citirano: 26.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:669711
Krušec S. Utjecaj društvenih mreža na ponašanje potrošača u hotelijerstvu [Završni rad]. Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu; 2017 [pristupljeno 26.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:669711
S. Krušec, "Utjecaj društvenih mreža na ponašanje potrošača u hotelijerstvu", Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, Čakovec, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:669711