završni rad
Stvaranje marke i pozicioniranje na tržištu

Anamarija Kovačić (2017)
Međimursko veleučilište u Čakovcu
Citirajte ovaj rad...

Kovačić, A. (2017). Stvaranje marke i pozicioniranje na tržištu (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:761112

Kovačić, Anamarija. "Stvaranje marke i pozicioniranje na tržištu." Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:761112

Kovačić, Anamarija. "Stvaranje marke i pozicioniranje na tržištu." Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:761112

Kovačić, A. (2017). 'Stvaranje marke i pozicioniranje na tržištu', Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, citirano: 16.09.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:761112

Kovačić A. Stvaranje marke i pozicioniranje na tržištu [Završni rad]. Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu; 2017 [pristupljeno 16.09.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:761112

A. Kovačić, "Stvaranje marke i pozicioniranje na tržištu", Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, Čakovec, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:761112