Kovačić, A. (2017). Stvaranje marke i pozicioniranje na tržištu (Završni rad). Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:761112
Kovačić, Anamarija. "Stvaranje marke i pozicioniranje na tržištu." Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:761112
Kovačić, Anamarija. "Stvaranje marke i pozicioniranje na tržištu." Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:761112
Kovačić, A. (2017). 'Stvaranje marke i pozicioniranje na tržištu', Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, citirano: 17.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:761112
Kovačić A. Stvaranje marke i pozicioniranje na tržištu [Završni rad]. Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu; 2017 [pristupljeno 17.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:761112
A. Kovačić, "Stvaranje marke i pozicioniranje na tržištu", Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, Čakovec, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:761112