završni rad
Stvaranje marke i pozicioniranje na tržištu

Kovačić, Anamarija (2017)
Međimursko veleučilište u Čakovcu

Citirajte ovaj rad

Kovačić, A. (2017). Stvaranje marke i pozicioniranje na tržištu (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:761112

Kovačić, Anamarija. "Stvaranje marke i pozicioniranje na tržištu." Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:761112

Kovačić, Anamarija. "Stvaranje marke i pozicioniranje na tržištu." Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:761112

Kovačić, A. (2017). 'Stvaranje marke i pozicioniranje na tržištu', Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, citirano: 28.05.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:761112

Kovačić A. Stvaranje marke i pozicioniranje na tržištu [Završni rad]. Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu; 2017 [pristupljeno 28.05.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:761112

A. Kovačić, "Stvaranje marke i pozicioniranje na tržištu", Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, Čakovec, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:761112

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.