Hasanović, P. (2018). Sportski turizam kao marketinški element pozicioniranja Hrvatske kao turističke destinacije (Završni rad). Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:385787
Hasanović, Petra. "Sportski turizam kao marketinški element pozicioniranja Hrvatske kao turističke destinacije." Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:385787
Hasanović, Petra. "Sportski turizam kao marketinški element pozicioniranja Hrvatske kao turističke destinacije." Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:385787
Hasanović, P. (2018). 'Sportski turizam kao marketinški element pozicioniranja Hrvatske kao turističke destinacije', Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, citirano: 16.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:385787
Hasanović P. Sportski turizam kao marketinški element pozicioniranja Hrvatske kao turističke destinacije [Završni rad]. Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu; 2018 [pristupljeno 16.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:385787
P. Hasanović, "Sportski turizam kao marketinški element pozicioniranja Hrvatske kao turističke destinacije", Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, Čakovec, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:385787