završni rad
Sportski turizam kao marketinški element pozicioniranja Hrvatske kao turističke destinacije

Petra Hasanović (2018)
Međimursko veleučilište u Čakovcu
Citirajte ovaj rad

Hasanović, P. (2018). Sportski turizam kao marketinški element pozicioniranja Hrvatske kao turističke destinacije (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:385787

Hasanović, Petra. "Sportski turizam kao marketinški element pozicioniranja Hrvatske kao turističke destinacije." Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:385787

Hasanović, Petra. "Sportski turizam kao marketinški element pozicioniranja Hrvatske kao turističke destinacije." Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:385787

Hasanović, P. (2018). 'Sportski turizam kao marketinški element pozicioniranja Hrvatske kao turističke destinacije', Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, citirano: 14.12.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:385787

Hasanović P. Sportski turizam kao marketinški element pozicioniranja Hrvatske kao turističke destinacije [Završni rad]. Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu; 2018 [pristupljeno 14.12.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:385787

P. Hasanović, "Sportski turizam kao marketinški element pozicioniranja Hrvatske kao turističke destinacije", Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, Čakovec, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:385787

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.