Videc, J. (2018). Uloga emocija potrošača kod kupnje (Završni rad). Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:016083
Videc, Jelena. "Uloga emocija potrošača kod kupnje." Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:016083
Videc, Jelena. "Uloga emocija potrošača kod kupnje." Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:016083
Videc, J. (2018). 'Uloga emocija potrošača kod kupnje', Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, citirano: 20.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:016083
Videc J. Uloga emocija potrošača kod kupnje [Završni rad]. Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu; 2018 [pristupljeno 20.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:016083
J. Videc, "Uloga emocija potrošača kod kupnje", Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, Čakovec, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:016083