prikaz prve stranice dokumenta Uloga emocija potrošača kod kupnje
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Uloga emocija potrošača kod kupnje

Videc, Jelena
Međimursko veleučilište u Čakovcu

Citirajte ovaj rad

Videc, J. (2018). Uloga emocija potrošača kod kupnje (Završni rad). Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:016083

Videc, Jelena. "Uloga emocija potrošača kod kupnje." Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:016083

Videc, Jelena. "Uloga emocija potrošača kod kupnje." Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:016083

Videc, J. (2018). 'Uloga emocija potrošača kod kupnje', Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, citirano: 10.05.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:016083

Videc J. Uloga emocija potrošača kod kupnje [Završni rad]. Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu; 2018 [pristupljeno 10.05.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:016083

J. Videc, "Uloga emocija potrošača kod kupnje", Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, Čakovec, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:016083

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.