Horvat, H. (2024). Neuromarketing: utjecaj podsvijesti potrošača na turističku potrošnju (Undergraduate thesis). Čakovec: Polytechnic of Međimurje in Čakovec. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:981281
Horvat, Helena. "Neuromarketing: utjecaj podsvijesti potrošača na turističku potrošnju." Undergraduate thesis, Polytechnic of Međimurje in Čakovec, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:981281
Horvat, Helena. "Neuromarketing: utjecaj podsvijesti potrošača na turističku potrošnju." Undergraduate thesis, Polytechnic of Međimurje in Čakovec, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:981281
Horvat, H. (2024). 'Neuromarketing: utjecaj podsvijesti potrošača na turističku potrošnju', Undergraduate thesis, Polytechnic of Međimurje in Čakovec, accessed 23 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:981281
Horvat H. Neuromarketing: utjecaj podsvijesti potrošača na turističku potrošnju [Undergraduate thesis]. Čakovec: Polytechnic of Međimurje in Čakovec; 2024 [cited 2024 November 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:981281
H. Horvat, "Neuromarketing: utjecaj podsvijesti potrošača na turističku potrošnju", Undergraduate thesis, Polytechnic of Međimurje in Čakovec, Čakovec, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:981281