Horvat, H. (2024). Neuromarketing: utjecaj podsvijesti potrošača na turističku potrošnju (Završni rad). Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:981281
Horvat, Helena. "Neuromarketing: utjecaj podsvijesti potrošača na turističku potrošnju." Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:981281
Horvat, Helena. "Neuromarketing: utjecaj podsvijesti potrošača na turističku potrošnju." Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:981281
Horvat, H. (2024). 'Neuromarketing: utjecaj podsvijesti potrošača na turističku potrošnju', Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, citirano: 18.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:981281
Horvat H. Neuromarketing: utjecaj podsvijesti potrošača na turističku potrošnju [Završni rad]. Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu; 2024 [pristupljeno 18.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:981281
H. Horvat, "Neuromarketing: utjecaj podsvijesti potrošača na turističku potrošnju", Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, Čakovec, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:981281